.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ريز و درشت از فوتبال ايران

مديرعامل باشگاه شاهين بوشهر گفت: از کميته انضباطي مي خواهيم ديدار با تراکتورسازي تکرار شود. مجيد حسيني کنگاني اظهار داشت: حرف ما اين است که اگر قرار است محروميت ها بخشيده شود اين بخشش بايد طبق قوانين و آئين نامه هاي داخلي کميته انضباطي انجام شود و اين گونه نباشد که به يک باره يک تيم از بخشش بازيکن محرومش استفاده ببرد.وي ادامه داد: درخواست مان را ابتدا از فدراسيون فوتبال ايران پيگيري مي کنيم و شکايت خود را هم به سازمان ليگ ارايه کرده ايم و مسؤولان سازمان ليگ اين درخواست را به کميته انضباطي ارجاع خواهند داد. شاهين بوشهر از مسؤولان کميته انضباطي مي خواهد که بازي برابر تراکتورسازي تکرار شود.ديدار اين دو تيم در هفته بيست و دوم ليگ برتر برگزار شد و تراکتورسازي با دو گل جاسم کرار بازيکن محرومي که با تصميم کميته انضباطي بخشيده شد توانست شاهين بوشهر را دو بر يک شکست دهد.


بازيکنان استيل آذين در کلاس توجيهي
با تصميم کادر فني استيل آذين، بازيکنان اين تيم در کلاسي توجيهي شرکت کردند. محمد خاکپور سرمربي تيم فوتبال استيل آذين معتقد است با وجود قعرنشيني و نتايج نامناسب اين تيم در ليگ برتر، تحت هرشرايطي وضعيت استيل آذين را بهبود خواهد بخشيد و اين تيم را در ليگ برتر حفظ خواهد کرد. وي با برپايي کلاسي توجيهي برخي از مشکلات تيم و نقايص را براي بازيکنان توضيح داد و از آنها خواست تا در هفته هاي آينده با تلاش بيشتر و تمرکز بالاتر به مصاف حريفان بروند.خاکپور همچنين در خصوص اهميت بازي با پيکان که به نوعي نبرد تيم هاي ته جدولي است و ارزش کسب 3 امتياز براي استيل آذين با بازيکنان اين تيم گفتگو کرد.


هفته آينده زمان جراحي روانخواه
رييس کميته پزشکي باشگاه استقلال گفت: ميلاد ميداودي عمل جراحي سنگيني را پشت سر گذاشته و نبايد درباره او عجله کرد. دکتر امين نوروزي درباره تاريخ جراحي اميد روانخواه عنوان کرد: اين بازيکن هفته آينده تحت عمل جراحي قرار خواهد گرفت. به احتمال زياد اين اتفاق يکشنبه آينده رخ مي دهد اما احتمال دارد روز عمل تغيير کند. با اين حال آنچه قطعي است اين است که رباط صليبي روانخواه هفته آينده مورد عمل جراحي قرار مي گيرد.
رييس کميته پزشکي باشگاه استقلال درباره ساير مصدومان استقلال اظهار داشت: محمد محمدي روز گذشته حدود 30 دقيقه تمرين کرد و امروز(ديروز) با حضور در تمرين وي را مورد تست نهايي قرار خواهم داد. نوروزي درباره اينکه شايعه شده ميلاد ميداودي از هفته آينده تمرينات خود را آغاز مي کند، گفت: ميلاد عمل جراحي سنگيني را پشت سر گذاشته و نبايد درباره او عجله کرد. با توجه به عمل سنگين ميداودي اواسط اسفند از اين بازيکن تست مي گيريم تا وضعيت وي مشخص شود.


16 بازيکن و 2 مربي محرومان هفته بيست و سوم ليگ برتر
سازمان ليگ اسامي محرومان هفته بيست و سوم ليگ برتر را اعلام کرد که بر اين اساس 16 بازيکن و 2 مربي از همراهي تيمهاي خود محروم هستند.سازمان ليگ برتر اعلام کرد درهفته بيست وسوم ليگ بيشترين بازيکن محروم به تيم سپاهان اختصاص دارد که پس از برتري در شهرآورد اصفهان اين هفته درهمدان ميهمان تيم پاس خواهد بود.شاگردان اميرقلعه نويي درهفته جاري سه مهره کليدي خود را شامل ابراهيم توره، محرم نويدکيا و فابيوجانواريو را در اختيار نخواهند داشت. تنها محروم تيم پرسپوليس نيز در ديدار بيرون ازخانه برابر شاهين بوشهر مازيار زارع هافبک مياني سرخپوشان خواهد بود.
اسامي محرومان هفته بيست و سوم ليگ برتر بدين شرح است:
سپاهان: ابراهيم توره، محرم نويدکيا و فابيو جانواريو، تراکتورسازي تبريز: محمد ابراهيمي، واقف جعفردخت (مربي) و نادر باقري(مربي)، راه آهن شهرري: ابراهيم کريمي، حسن رودباريان، مس کرمان: مهرداد پولادي، فرهاد سالاري، شهرداري تبريز: مسعود همامي
نفت آبادان: اميد شريفي نسب، فرهاد آل خميس، شاهين بوشهر: عبدا... کرمي، صباي قم: فرزاد حاتمي، فولاد خوزستان: آرش افشين، کريم شاهوردي، پرسپوليس: مازيار زارع


محروميت بياتي نيا پايان يافت
کميته انضباطي فدراسيون فوتبال دو رأي خود را در خصوص تيم کوثر لرستان و محروميت بازيکن صباي قم اعلام کرد.با توجه به صدور آراي مختلف و متعدد درخصوص مشکلات مطرح شده از سوي بازيکنان و مربيان تيم کوثر لرستان مبني بر مطالبه وجه و قطعيت يافتن آراي صادره و عدم تمکين باشگاه فرهنگي- ورزشي کوثر لرستان و عدم کسب رضايت شاکيان، کميته انضباطي به استناد بند 8 ماده 21 آئين نامه انضباطي، 3 امتياز از امتيازات کسب شده توسط تيم کوثر لرستان، کسر مي کند. همچنين کميته انضباطي اعلام کرد، مدت محروميت محسن بياتي نيا بازيکن تيم صباي قم از تاريخ 25 بهمن پايان يافت.


بازگشت کاظميان به تمرينات سپاهان
جواد کاظميان بازيکن تيم فوتبال سپاهان بعد از مدتي غيبت تمرينات خود را با اين باشگاه آغاز کرد. کاظميان که مدتي به خواست خود و البته با اخم امير قلعه نويي در تمرينات حاظر نمي شد، به تمرينات سپاهان بازگشت. او در اين فصل پر از ناکامي اميدوار است در ساير مسابقات شرايط بهتري داشته باشد.


داربي اميدهاي سرخابي مساوي شد
ديدار برگشت داربي اميدهاي پرسپوليس و استقلال با تساوي يک بر يک پايان يافت. سرخپوشان در ديدار برگشت ميهمان آبي پوشان در زمين صنايع دفاع بودند و اين بازي پس از 90 دقيقه تلاش دو تيم، با نتيجه تساوي يک بر يک خاتمه يافت. پرسپوليس در حالي به مصاف ميزبان آبي پوش خود رفت که در ديدار رفت توانسته بود اين تيم را با نتيجه دو بر صفر شکست دهد. اين در حاليست که قرمزپوشان در دقيقه 60 توسط روح ا... سيف الهي به گل اول اين بازي رسيدند و در ادامه، بازيکنان تيم استقلال از روي نقطه پنالتي بازي را به تساوي کشاندند. منصور پورحيدري، ناصر حجازي، محمود فکري، مهدي اميرآبادي، آرش برهاني و وحيد هاشميان اين بازي را از نزديک ديدند.


سيد محمد حسيني: حق ذوب آهن قهرماني در ليگ برتر است
مدافع تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در داربي اصفهان، سپاهان بهتر از ما از موقعيتهاي گلزني اش استفاده کرد و به همين دليل پيروز ميدان شد.
سيد محمد حسيني اظهار داشت: تيم طلايي پوش سپاهان واقعا تيم منسجم و قدرتمندي است و هميشه ثابت کرده تيم با شخصيتي است.
وي با بيان اينکه بضاعت سپاهان از لحاظ بازيکن بيشتر از ذوب آهن است، گفت: تيم ما در اين بازي تمام تلاشش را به کار بست، اما نتوانست از موقعيتهاي گلزني به دست آمده استفاده کند و طبيعي است تيمي که گل نزند گل مي خورد.
حسيني با بيان اينکه اگر ضربه سرش در ابتداي نيمه دوم به گل تبديل مي شد شايد سرنوشت بازي تغيير مي کرد، افزود: من نتوانستم بخوبي به توپ ضربه بزنم و هم اکنون حسرت اين فرصت از دست رفته را مي خورم. مدافع تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص بازي تيمش با صنعت نفت آبادان در اين هفته تصريح کرد: ما با تمام توان در مقابل اين تيم شايسته قرار مي گيريم و به طور حتم پيروز ميدان مي شويم.
وي با بيان اينکه قهرماني در اين فصل دور از دسترس ذوب آهن نيست، خاطرنشان کرد: اکنون هم در صدر جدول هستيم و کوشش مي کنيم اين جايگاه را از دست ندهيم، چون امسال قهرماني حق تيم ذوب آهن است.


پرسپوليسي ها وزنه زدند
تمرين تيم فوتبال پرسپوليس برگزار شد و بازيکنان اين تيم در مجموعه ورزشي انقلاب تمرين کردند.تمرين سرخپوشان تهران در سالن بدنسازي اين مجموعه انجام شد و درآن پرسپوليسي ها به مدت يک ساعت به کار با وزنه پرداختند ضمن اينکه علي دايي، سرمربي پرسپوليس با تاخير 45 دقيقه اي بر سر تمرين حاضر شد.
مهدي الهايي و مسعود داستاني به دليل حضور در تيم اميد پرسپوليس، محمد منصوري به علت مصدوميت و حسين عبدي به دليل انجام برخي کارهاي شخصي در اين تمرين غايب بودند./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.